فایل رم گوشی بیست

۱۷۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:28

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

محصولات

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

زندگی باشیمکتابخانه فارسیکتابخانه موضوعی فارسی

دومان

دومان سولدوزیسایت جالب آموزشیوبلاگ گروهی ایرات بحثسبزینههوای خنگ استغنانقطه دید( نوشته های یک خبرنگار)سایت سینماییسایت بازتابشوالیه بزرگلیکندونی جامعامیدوارانسایت سخنسایت ادبیات و فلسفهسایت دواتنچاقروان پرستاریاقتراحکتابخانه مدیریت پروانه مهاجر بیدمشک5 راه وبمجله تدبیرامید به فرداهاسایت استاد نیکخوخورشیدیارانبیا باهم

نمی دانم چرا در ذهنم پنجره جایگاه مهم تری نسبت به در دارد . شاید به این دلیل باشد که تکلیفم با در روشن است . یا از آن میگذرم یا نه . اما پنجره رابطه اش همچنان ادامه دارد . مستمر است و مانا . دائمی است . چونان که خدا . جایگاهی است برای تماشا و نه گذشتن . در ، یا باز است یا بسته . اما پنجره محل عبور جسم نیست . نور است و نگاه که از آن مبادله میشود . اگر وارد مکانی شویم از این پس سر و کارمان با پنجره خواهد بود . در را هیچگاه هر روز دستمال و گرد گیری نمیکنند . اما شیشه های پنجره &hellip فکر میکنم در مثل دفتر خانه رفتن و ازدواج کردن است و پنجره حکایت زندگی کردن باشد . بله گرفتن یا گفتن ! چیزی طول نمی کشد که همان عبور از در است و باقی یک عمر زیستن است که به مثابه همان نگاه از پنجره است . افق دارد . دایره طیران نگاه باز است و به هر سو آزاد است که بپرد . لای درختان . روی تشک نرم ابر . بازی با ستارگان . نگاه به تشییع یک جسد ! . دیدن بازی بچه های کوچه و دعوای زنان بر سر خرید از سبزی فروش و محو شدن در کیفیت سبکبالی نوازندگی گدای کور محله ! و قص &hellip برای هیچ دری پرده جهاز نمی کنند . پنجره ها هستند که ارج پرده برگرفتن و پرده بر اندازی دارند . در را لمس میکنم . اما پنجره را می بینم . در زمخت است و زبر و گاه زنگ میزند و گاه لگد میخورد . پنجره هیچ یک از این صفات را ندارد . همه صافی است و فقط معبر عبور بهترین نگاههاست و بهترین چشم چرانی ها . برای من در

معنای حقیقت آمد و شدن است و پنجره به حکم آزادی و اوج و عروج است . در را بیشتر رنگ میزنند تا نفرت همجواری با دیوار را ازش بگیرند اما پنجره را شیشه میاندازند تا همجوار هوا و آزادی باشد . نمی دانم اگر بنا باشد به این تداعی آزاد در باره در و پنجره ادامه بدم تا کجا ها باید ذهنم را پرواز بدهم . چه روزها و شب هاست که باید صرف نوشتن و اندیشه در این خیال شود . یادم هست مدتها پیش باز درین مهم نوشتم اما راضی ام نکرد . چون همین الان ! . بیشتر شکوه ای بود از یادگاران دور و یادواره ای از آن پنجره ها که مرا به آن چشمان رهنمون بودند و لیک اینک نیستند . پنجره هایی بودند که هر روز و شب دلشوره میدادند و امید . هم زمان برف . هم زمان تاریکی شبهای تابستان . از حق نگذریم امیدش بیش بود و شادمانی اش هم . پنجره من ، قهر هم داشت . گاهی ابرو جمع میکرد و عبوس نگاهم میکرد . عتاب میکرد و دعوا . وصف لحظاتش دشوار است . ناز هم داشت . از آن ناز ها که دل هر عاشق و معشوق سر مستی رو وادار به ایستادن تا صبح ستارگان میکند . گاه از پشت پردگان زلفی بر باد بود و دستی به نوازش چشم های من . نگاه های تند خواهش از من و کرشمه ماهورگان از آن مژگان &hellip گذشت . عمر هم گذشت . در تمنای وصال با آن شمایل محرومیم و هر روز خیالی نو . افسوس که عمر هم در یغ میکند و بی شرمانه میگذرد . حق دارد . چون مرگ قطعی است و نزدیک و ما محروم . خیلی محروم . خواستم از محرومیت های خودم چیز بگم . میدانم طاقت فرساست و جانکاه . به همین بسنده میکنم . شاید روزش برسد و تصویر آن پنجره را نمایش دیداری کنم ! . حرف زیاده شد . اما چه کنم که شما خوبان ، خوب حوصله میکنید ! . شاید یک روز تکلیفم با پنجره ها و درب ها روشن شد . شاید یک روز ، از همین درها رفتم و از پنجره به تماشا نشستم



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:35

فهرست مطالب

اسناد و مدارک مثبته:

سند حسابداری:

دفاتر حسابداری:

دفتر کل:

دفتر معین:

تراز نامه:

درآمد و هزینه:

بنگاه اقتصادی:

رویدادهای اقتصادی یا مالی:

تعریف حسابداری:

شخصیت حسابداری:

انواع واحدهای اقتصادی:

دارائی ها:

بدهی:

سرمایه:

انواع دارائی ها:

انواع بدهی ها:

اهمیت معادله حسابداری

تجزیه و تحلیل:

حساب

مانده گیری حساب ها:

ضوابط و ویژگی&zwnj های سیستم انبار

اطلاعات پایه

اسناد و مدارک مثبته:

به اسناد و مدارکی که دلالت بر وقوع یک معامله یا رویداد مالی مشخص دارد، « اسناد مثبته» گفته می شود. مانند فاکتور فروش، رسید بانکی، قبض آب و برق و ......

سند حسابداری:

برگه ای است که اطلاعات مربوط به یک یا چند رویداد مالی قبل از ثبت در دفاتر حسابداری، در آن نوشته می شود و سپس بر اساس اطلاعات مندرج در سند حسابداری دفاتر حسابداری تنظیم می گردد.

دفاتر حسابداری:

کلیه رویدادها در دفاتر حسابداری ثبت می شوند. دفاتر حسابداری را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

گروه اول، دفاتر رسمی یا قانونی، شامل دفتر روزنامه عمومی و دفتر کل می باشد و گروه دوم، دفاتر غیر رسمی یا کمکی، که شامل دفاتر تأمین و سایر دفاتر مورد نیاز حسابداران می گردد.

۱- دفتر روزنامه عمومی: دفتری است که کلیه معاملات و رویدادهای مالی یک واحد اقتصادی روزانه به ترتیب تاریخ وقوع در آن ثبت می شوند.

مثال) خانم فضیلت اخیراً پس از کسب مجوزهای لازم اقدام به تأسیس مؤسسه آموزش زبان دانا کرده است و طی آبان ماه ۱۳۷۶فعالیت های زیر در مؤسسه انجام شده است.

۱۳ آبان ماه &ndash افتتاح حساب جاری شماره 3520 بانک رفاه کارگران شعبه وحدت و واریز 32000000 ریال به این حساب بابت سرمایه مؤسسه دانا، در قبال واریز این مبلغ به حساب جاری مؤسسه دانا، بانک یک برگ رسید بانکی به خانم فضیلت تحویل داد.

۶ آبان ماه &ndash خرید نقدی یک دستگاه آپارتمان به بهای 30000000 ریال در قبال تحویل چک شماره 21501 مورخ ۶ آبان ماه 1376 به مبلغ 30000000 ریال از حساب جاری مؤسسه دانا، یک برگ رسید امضا شده از آقای معتمدی فروشنده آپارتمان دریافت گردید. همچنین تصویری از سند انتقال آپارتمان به عنوان سند مثبته این رویداد مالی تهیه شد.

۷ آبان ماه &ndash خرید نسیه مقداری اثاثه از فروشگاه مجیدی به بهای 3500000 ریال. آقای مجیدی فاکتور فروش شماره 1703 مورخ 76/7/8 را به مؤسسه دانا تحویل داد.

۸ آبان ماه &ndash آقای فرشاد، مبلغ 10000000ریال به عنوان وام به حساب مؤسسه دانا واریز کرد. بانک یک برگ رسید بانکی مبنی بر واریز 10000000 به حساب 3520 مؤسسه دانا به آقای فرشاد تسلیم نمود که ایشان به مؤسسه تحویل داد.

۱۱ آبان ماه &ndash خرید نسیه 7500000 ریال اثاثه از فروشگاه حسن پور. آقای حسن پور فاکتور فروش شماره 2211 مورخ 76/8/11 برای مؤسسه دانا ارسال کرد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
  1. این مقاله که جزو مقالات منتخب دومین کنگره علمی- پژوهشی علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات اجتماعی است در 11 صفحه به بررسی اسنادی سنتها و قوانین حاکم بر جوامع از منظر قرآن می پردازد که به دانشجویان رشته های حوزه ی علوم انسانی به ویژه تاریخ، الهیات و علوم تربیتی پیشنهاد می شود.


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:9

فهرست و توضیحات:

آبله مرغان

شرح بیماری

علائم آبله مرغان

علائم عمومی

ضایعات پوستی

ضایعات پوستی که علامت اصلی بیماری هستند ، ابتدا روی پوست صورت و سینه ظاهر می شوند و بعد سایر قسمت های بدن نیز مبتلا می شوند. ضایعات اولیه شامل ماکولوپاپولهای قرمز ( شبیه جوش ) شدیداً خارش دار است که در نهایت به وزیکولهای حاوی مایع روشن تبدیل می شوند سپس این ضایعات دلمه، بسته و بهبود می یابند و در یک زمان انواع مختلف این ضایعات روی پوست دیده می شوند . ضایعات را می توان روی مخاط حلق یا دستگاه تناسلی نیز پیدا کرد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:3

نماز جماعت و نماز جمعه

سوره جمعه

۱- امام صادق ( ع ) فرمودند : از جمله وابات بر هر فرد مومن که از پیروان ما باشد آن است که در نماز شب جمعه سوره جمعه را در رکعت اول و سوره سبح اسم ربک الاعلی را در رکعت دوم بخواند و در رکعت اول نماز ظهر جمعه سوره جمعه و در رکعت دوم سوره ی منافقین را بخواند / پس اگر چنین کند گویی عملی چون عمل رسول خدا ( ص ) انجام داده و ثواب و پاداشش بر خداوند بهشت است .

۲- نبی اکرم ( ص ) فرمودند : کسی که سوره جمعه را بخواند به تعداد کسانی که در نماز جمعه شرکت کرده و یا نکرده اند در شهرهای مسلمین ده حسنه داده خواهد شد .

هر که صبح و شام سوره جمعه را بخواند از وسوسه ی شیطان لعین رجیم ایمن گردد .

نوشته شده توسط گروه منتظران ظهور در یکشنبه بیست و دوم مرداد 1385 ساعت 19:0 | لینک ثابت | 5 نظر

نماز جماعت و نماز جمعه

در اینجا برخی خصوصیات نماز جماعت و نماز جمعه را ذکرمی&rlm کنم.می&rlm دانیم نماز جماعت در اسلام سنت&rlm بسیار مؤکدی است ولی&rlm مستحب است نه واجب،مگر اینکه به شکل اعراض از جماعت&rlm باشدیعنی کسی به هیچ شکلی در هیچ جماعتی شرکت نکند که این کارش&rlm حرام است و اگر زمانی باشد که حکومت،حکومت اسلامی باشد چنین&rlm فردی را مجبور به شرکت در جماعت می&rlm کنند.پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله حتی&rlm قصد کردند که خانه کسانی را که اعراض از جماعت داشتند خراب کنند

فرمودند:شرکت نکردن به طور مطلق در جماعت مسلمین نوعی نفاق&rlm است.به هر حال مساله نماز جماعت&rlm یکی از خصوصیاتش این است که&rlm فی حد ذاته مستحب است.

خصوصیت دیگر نماز جماعت این است که نماز جماعت را به&rlm صورت متعدد هم می&rlm شود اقامه کرد یعنی در یک شهر،مسجد هر محلی&rlm و مسجد جامع شهر هر کدام می&rlm توانند نماز جماعت مستقلی داشته باشند.

در شیعه&rlm گاهی یک مسجد ده تا نماز جماعت دارد که این دیگر تقریبا نمازتفرقه است.برخی نماز جماعت&rlm های شیعه شده است نمازهای تفرقه،چون در بسیاری از مساجد چندین نماز جماعت&rlm بر پا می&rlm شود.

خصوصیت&rlm سوم این است که نماز جماعت&rlm با نماز فرادی اختلاف&rlm زیادی ندارد،همان نماز فرادی است که به صورت جمعی خوانده&rlm می&rlm شود و تفاوت فقط در این جهت است که امام،قرائت&rlm یعنی حمد وسوره را می&rlm خواند و مامومین استماع می&rlm کنند.امام نیابت می&rlm کند از آنها درقرائت&rlm حمد و سوره.البته مامومین در حرکات و سکنات و اذکار و اورادهم باید پیرو و تابع امام باشند،قبل از امام به رکوع نروند،قبل از امام به&rlm سجود نروند و ذکری نگویند.

ولی نماز جمعه یک نماز جماعت&rlm خاص است.اولین تفاوت آن بانماز جماعت این است که واجب است،جز بر افرادی که عذر داشته باشندمثلا مریض باشند.همچنین بر زنان هم واجب نیست،مثل جهاد است که&rlm بر زنان،مریضها و مسافران و چند دسته دیگر واجب نیست ولی بر باقی&rlm مردان واجب است که شرکت کنند. فرق دیگر نماز جمعه با نماز جماعت این است که بر خلاف نمازجماعت که در یک شهر مسجد هر محلی می&rlm تواند یک نماز جماعت&rlm داشته باشد



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
حل

حل مشکل null شدن سریال I9060i

شاید برای شما پیش آمده باشد که بعد از فلش کردن مشکل null شدن سریال و عدم پوشش شبکه را داشته باشید

با فایلی که برای شما قرار داده ایم مشکل سریال شما را بدون باکس برطرف و مشکل شبکه هم حل خواهد شد.

در این فروشگاه کلیه فایل ها تست شده با لینک مستقیم و زیر قیمت میباشد

ولی ما تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود

بهترین تبلیغ ما، رضایت شماست



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

سی

مشخصات کلی محصول:

نام: ورق پی-وی-سی نرم

ظرفیت سالیانه: 500 تن در سال

دستگاهها و تجهیزات تولید:

بخش خارجی: 000/350/9 دلار

بخش داخلی: 800/163/1 میلیون ریال

شاخص های عملیاتی:

تعداد روزکاری: 275 روز در سال

تعداد شیفت: 3 شیف 8 ساعته

زمین، ساختمان:

مساحت زمین: 500 متر مربع

سالن تولید: 1800 مترمربع

سالن انبارها: 810 مترمربع

تاسیسات فنی: 175 مترمبع

ساختمانهای اداری: 275 مترمربع

و خدمات رفاهی

درصد و منابع تامین مواد اولیه:

داخلی: 97%-95% به ارزش تقریبی 000/500/694/3

خارجی: 5%-3% به ارزش تقریبی 000/000/560/3

تعداد کارکنان:

مدیریت: 1 نفر

مهندسین: 2 نفر

تکنسین فنی: 4 نفر

کارگر ماهر و نیمه ماهر: 14 نفر

کارگر ساده: 10 نفر

کارمند 16 نفرک

کل پرسنل: 47 نفر

سرمایه گذاری:

سرمایه ثابت: 000/383/735/87 ریال

سرمایه در گردش: 900/152/937/8 ریال

حجم سرمایه کل: 900/535/672/96 ریال

حجم سرمایه&zwnj گذاری مجری: 050/653/015/22 ریال

حجم سرمایه از منابع و تسهیلات بانکی

(صندوق ذخیره ارزی): 000/350/9 دلار

تاسیسات عمومی پروژه:

برق مصرفی سالیانه: 000/750/1 (کیلووات ساعت)

آب مصرفی سالیانه: 4550 مترمکعب

سوخت مصرفی سالیانه: 9120 مترمکعب گاز طبیعی

هوای فشرده: 1200 لیتر در ساعت با فشار 6 اتمسفر

دیگ بخار: 5/2 تنی با فشار 6 اتمسفر

برج خنک کننده: 2 تنی

سیستم اطفاء حریق: کپسول آتش نشانی

هزینه های تولید:

هزینه های ثابت: 367/892/9 میلیون ریال

هزینه های متغیر: 735/754/44 میلیون ریال

کل هزینه های سالیانه: 971/743/45 میلیون ریال

شاخص های اقتصادی طرح:

شامل 39 صفحه فایل word قابل ویرایش



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرنی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:2

فهرست و توضیحات:

مقدمه
خلاقیت گروهی

نقش مدیر در پرورش خلاقیت

نقش مدیریت در مجموعه هایی که خلاقیت و نوآوری از ضروریات و عامل اصلی است بسیار مهم و حساس است زیرا مدیریت می تواند توانایی و استعداد خلاقیت و نوآوری را در افراد ایجاد ، ترویج و تشویق کند و یا رفتار و عملکرد او می تواند مانع این امر حیاتی شود. هنر مدیر خلاق عبارت است از استفاده از خلاقیت دیگران و پیدا کردن ذهن های خلاق . مدیر خلاق باید فضایی بیافریند که خودش بتواند خلاق باشد و افراد سازمان را هم نیز برای خلاقیت تحریک کند و این فضا ، فضایی است که ازکار روزمره به دور است و به نحوی تفویض اختیار می کند تا هر کسی خود مشکل خودش را حل کند.

برای این که افراد در سازمان به تفکر بپردازند باید محیطی ایجاد شود که در آن به نظریات و اندیشه ها امکان بروز داده شود. یکی از شیوه های بسیار مهم و پر جاذبه پرورش شخصیت انسان ها و همین طور خلاقیت و نوآوری و حتی رشد اجتماعی مشورت هستند از عقل و فکر بیشتری برخوردارند و آن که اهل آن نیستند از این امتیاز بهره ای ندارند. یک سازمان خلاق تا اندازه ای زیادی به خود کنترلی کارکنانش وابسته است. خود کنترلی خودش را درخواستن و تمایل برای ارایه ابتکار و خلاقیت به نمایش می گذارد.

مدیران می توانند هر سه مولفه خلاقیت یعنی تخصص، مهارت های تفکر خلاق و انگیزش را تحت تاثیر قرار دهند.اما واقعیت آن است که تاثیر گزاری بر دو مولفه اول بسیار دشوارتر و وقت گیرتر از انگیزش درونی را می توان حتی با تغییرات جزئی در محیط سازمان به طور قابل ملاحظه ای افزایش داد.این بدان معنا نیست که مدیران باید بهبود تخصص و مهارت های تفکر خلاق را فراموش کنند. اما زمانی که اولویت بندی در اقدام مطرح می شود ، آنها باید بدانند که اقدامات موثر بر انگیزش درونی ، نتایج فوری تری را موجب خواهند شد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله دوغ

دانلود

دوغ در بطری پلاستیکی در ارمنستان. بر روی آن با حروف ارمنی و حروف سیریلیک « تان» نوشته شده است.
دوغ نام گونه&zwnj ای نوشیدنی لبنی است.
دوغ نوشیدنی ایرانی است که برای تهیه ی آن باید ابتدا ماست ترش را با همزن خوب هم زد سپس مقداری آب و نمک به آن اضافه کرد. سپس یکی از مواد زیر را به آن اضافه کرد : ۱- نعنا ۲- عرق نعنا ۳- پونه. سپس خوب باید هم&zwnj زده و در یک شیشه نوشابه یا هر ظرفی که بتوان درپوش آن را خوب سفت کرد قرار داد. سپس دوغ را در محلی تاریک به مدت ۸ ساعت گذاشته سپس آن را در یخچال گذاشته تا خوب خنک شود.

دوغ در بطری پلاستیکی در ارمنستان. بر روی آن با حروف ارمنی و حروف سیریلیک « تان» نوشته شده است.

ریشه&zwnj شناسی
واژۀ دوغ صفت مفعولی است از فعل دوشیدن. (مقایسه کنید با: آمیغ / آمیختن). بنابر این از نظر لغوی دوغ یعنی « دوشیده&zwnj شده» .
روش تهیه دوغ گازدار
ل از همه باید ماست مناسبی انتخاب کنید. یعنی ماستی که یک دست و ترش باشد ( اگر ترش نیست ماست را در ظرف سر بسته و به مدت ? روز در یخچال نگهداری میکنیم ) سپس ماست را آنقدر هم میزنیم تا کاملا براق شود آنگاه دو برابر ماست موجود آب به آن اضافه میکنیم و میزان نمک هم به دلخواه خواهد بود.
حال برای گازدار شدن دوغ کافیست دو حبه قند به آن اضافه کنیم
سپس دوغ را به مدت 10 دقیقه در ظرف سربسته ای ( کاملا بسته و محکم ) خوب هم میزنیم و بعد ظرف حاوی دوغ را در هوای آزاد به مدت یک هفته نگهداری میکنیم.
اکنون دوغ ما به همراه چند تکه یخ آماده میل کردن است.
هرگز بیش از حد از قند برای گازدار کردن دوغ استفاده نکنید.

شامل 11 صفحه فایل word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود فایل فلش فارسی گوشی مارشال مدل ME-347 (دانلود فایل marshal ME-347 )

فایل فلش فارسی گوشی مارشال مدل ME-347 هم اکنون در سایت جنوب جی اس ام .
این رام مخصوص پردازنده MT6572 می باشد .
این رام قابل فلش توسط برنامه SP_Flash_Tool میباشد .
پیشنهاد میشود از آخرین نسخه SP_Flash_Tool جهت فلش استفاده نمایید .

این فایل توسط تیم نرم افزاری جنوب جی اس ام تست شده و بدون مشکل میباشد.



دریافت‌فایل